Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na hlášku "máte-li na svých hodinkých,,," se samozřejmě pamatuji. Trochu jsem se tenkrát zlobil, protože jsem byl odkojený Houpačkou manželů Černých a tenhle pořad ji nahradil, nicméně každý bigbít, který v rádiu zazněl, byl pokladem. A těch nocí u rádia Luxembourg...

0 0
možnosti
JP

J68a75n 22P44a15l82l86a62s

14. 12. 2015 23:30

Dobrý večer, když jsem kámošovi v 6. třídě řekl, že jsem viděl plakát, podle kterého mají přijet nějaký bítlsáci, hezky jsem se ztrapnil. Ale poučil mě, že Beatles by se asi do Písku neobtěžovali, že mám říkat bigbíťáci. Jednalo se o Synkopy 61. Krátce nato jsem na Radiu Luxembourg uslyšel Beatles a Stouny a byl jsem jejich. Později pak Creedence, Slade, Led Zeppelin a další (Játra nevyjímaje).

A pamatujete hlášku „máte-li na svých hodinkách více či méně, není to naše chyba, neboť my začínáme vždycky včas“?

0 0
možnosti
JR

J87a36r36a 28R81a89n68k

15. 12. 2015 3:54

A ja mela tu kliku, ze jsem je vsechny mohla videt live:-)V

0 0
možnosti
JC

Za mlada jsem "bigbít" taky žral, ale teď poslouchám prakticky už jen "vážnou" hudbu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 634x
Jsem vystudovaný strojař, který pracoval v kultuře. Píšu do šuplíku, mám rád filmy, hudbu, francouzské brambory a svoji ženu. Nesnáším pokrytectví, násilí a neserióznost.

Seznam rubrik