Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J22a76r63a 55R47a92n47k

6. 11. 2015 19:56

Problem nebude na strane USA, u nejakych 500 kanalu (ty mam ja v Kanade, v USA jich je vice) uz se da slusny program najit, predevsim historie, cestovani, National Geographic, comedy a temer kazda mensina ma sve kanaly, Indove, Cinani, Japonci, Polaci a dalsi, nemusim vyjmenovavat:-)

0 0
možnosti
Foto

Z té statistky mě nemrazí. Mrazí mě jen to, že ač se na žádný program čt nedívám musím jim platit jejich výpalné.

0 0
možnosti

nemůžete všechno chtít zadarmo

1 0
možnosti
Foto

Pane Těšínský. Nic ve zlém, ale těch českých filmů, které vůbec nedávají,  je opravdu mnohem víc, než ty které jste už padesátkrát viděl. V tom je právě ten problém.

0 0
možnosti

dobrý argument,  jenže jsou také tisíce zahraničních kvalitních filmů které neuvidíte na obrazovkách, důvodem není stát vzniku filmu ale sledovanost, "Spalovač mrtvol" je dobrý film ale jeho sledovanost by byla prachmizerná, lidi se chtějí bavit nebo sladkobolně dojímat a televize se tím řídí

nebo znáte nějaký český potažmo československý film který by měl vysokou sledovanost a přitom ho nikdo nedával

nelíbí se mi škatulkování: dáváte moc amerických seriálů proto vymýváte hlavy, běžící české seriály jsou ve své většině neskutečné srágory ale jsou české

1 0
možnosti
Foto

Možná by se ještě asi pět opravdu povedených věcí dalo mezi těmi stovkami najít. 

Mně to přijde málo... A mimo to mi napadá několik desítek perfektních českých filmů, které nám nepustí, musely by vyškrtnout třena Paničky z Orange County.

0 0
možnosti

který český film už nebyl padesátkrát

1 0
možnosti
Foto

To mě nanapadlo, hodnotit filmy a seriály podle země původu, a už vůbec ne podle kritéria "vymývání". Zřejmě je to tím, že nepatřím mezi ty, co si dělají "vlastní názor" díky alternativním zdrojům, ale televizní zábavu beru jako jakoukoli jinou zábavu: líbí/nelíbí, jde to/ztráta času. Ale možná si to jenom namlouvám a sám jsem vymytej. Hercule Poirot v podání D. Sucheta či Panství Downton jsou možná ideodoverzní záležitosti, které jsem neprokoukl. Co ale se dá čekat od  takového pražskokavárenského povaleče, jakým jsem já, že? :)

1 0
možnosti

taká si myslím že prohnilý americký seriál " Teorie velkého třesku" mi vymyl mozek

1 0
možnosti

Nemrazí - mám kamarády, psa a velkou knihovnu.

0 0
možnosti

no a v čem to vymývání spočívá?

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, že naštěstí TV ještě pořád to červené tlačítko má (možná, že za chvíli mít nebude). Škoda, dřív jsem se díval rád, když ještě bylo na co. A nemusíme se vracet zase až tak daleko, jak mi někdo chce podsunout.

0 0
možnosti

J28a70r92a 27R32a41n35k

6. 11. 2015 20:10

Pokud umite anglicky, muzete se divat na anglicke serialy, ktere maji skutecne velky vyber:-)

0 0
možnosti

A co by tam meli davat, aby vam to nevymylo hlavu ?

0 0
možnosti

Kdo hledá, najde. A když nenajde, tak vezme knihu. Chce to trochu myslet.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS